Zasady dotyczą…ce cookies.

Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, umożliwiają logowanie się do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki. Więcej o możliwościach zmiany ustawień przeglądarki internetowej znajdziesz tutaj.

Akceptuję

Regulamin

I. Informacje ogólne:

Właścicielem sklepu internetowego sztuka-afryki.pl, działajacego pod adresem http://www.sztuka-afryki.pl jest Firma Handlowa Miraż, Maciej Głowacki z siedzibą w Opolu przy ul.Osmańczyka 13.

Aby dokonać zakupu w Sklepie konieczne jest zapoznanie się z regulaminem Sklepu, który jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Poprzez złożenie zamówienia za pośrednictwem sieci internetowej Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia w celu przetwarzania ich wyłącznie na rzecz realizacji zamówienia lub, jeśli wyraża zgodę na powiadamianie o nowych produktach lub promocjach w naszym sklepie.

Ponieważ prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową istnieje możliwość, że towar widniejący na stronie Sklepu w momencie wpłynięcia zamówienia może być niedostępny. Sytuacja taka może zaistnieć, ponieważ oferujemy towar jednostkowy (rękodzieło artystyczne). W zaistniałej sytuacjii sklep sztuka-afryki.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zamawianego towaru, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy zamówienia w przypadku błędów na stronie lub jeśli są podstawy do uznania niewiarygodności zamówienia.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratora serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta.

Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów uzytkowania strony sztuka-afryki.pl

II. Przyjmowanie i realizacja zamówień: 

  1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internetowej. Informacje o produktach  zamieszczone są  na stronie sztuka-afryki.pl.
  2. Klientem sklepu powinna być osoba pełnoletnia.
  3. Zamówienia od Klientów przyjmowane są przez stronę internetową sztuka-afryki.pl 7 dni w tygodniu i 24h na  dobę.
  4. Do dokonania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Aby założyć  konto Klienta należy uruchomić stronę internetową: http://www.sztuka-afryki.pl i wypełnić formularz  podając adres email, okreslić hasło do konta oraz podać właściwe dane do przesyłki lub faktury.
  5. Klient przesyłając do sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów.  Wysyłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail  stanowi  oświadczenie o przyjęciu oferty.
  6. Sklep ma prawo zwrócić sie do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia.
  7. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do:
    •   wyboru zamawianych towarów
    •   wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy
    •   wyboru sposobu płatności.
  8. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie lub sklepie''Afryka" oraz braku  możliwości realizacji zamówienia Klienta, sklep zawiadomi o zaistniałym fakcie kupującego drogą mailową lub  telefoniczną. Pieniądze wpłacone zostaną zwrócone tą samą drogą.
  9. W przypadku częściowej niedostępności towarów objętych zamówieniem i jego realizacji w określonym  czasie, Klient zostanie powiadomiony o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefoniczną. Klient ma prawo do  podjęcia decyzji o dalszej realizacji zamówienia.
  10. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest określona ilość towaru. Realizacja następuje według kolejnośći wpływających zamówień, aż do wyczerpania zapasów.

III. Zmiany w zamówieniach: 

  1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do  wysyłki. Wprowadzenie zmian jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: 
  • 503-064-111
  • 501-421-011 

IV. Ceny towarów: 

  1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:
    • podane są w złotych polskich
    • zawierają podatek VAT
    • nie zawierają kosztów przesyłki
  2. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili składania zamówienia.
  3. Promocje nie podlegają łączeniu.

V. Czas realizacji zamówienia: 

  1. Realizacja  następuje od momentu przyjęcia zamówienia do przekazania paczki przewoźnikowi,  uwzględniając  tylko dni robocze. Paczki realizowane są na terytorium Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej  lub firmy  kurierskiej.
  2. Do krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej po wcześniejszym ustaleniu.
  3. Sprawdzenie stanu przesyłki i wypisanie protokołu szkody może się odbyć tylko w obecności przewoźnika.
  4. Realizacja zamówienia następuje tylko w dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

VI. Formy płatności:

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności:
    • płatność za pobraniem - wysyłka odbywa się natychmiast
    • przelew bankowy - realizacja rozpoczyna się w momencie wpłynięcia określonej kwoty na konto bankowe:

Bank Pekao 29124051781111001066607910

VII. Zwrot należności:

  1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu gotówki wpłaconej przez Klienta na  konto sklepu, zwrot następuje do 7 dni roboczych.
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu nalezności lub opóźnienia, jeżeli Klient pomimo wezwania przekazanego drogą mailową, nie wskaże numeru konta bankowego lub gdy nie przekaże wszystkich danych potrzebnych do dokonania przelewu. Odnosi się to także do błędnych danych osobowych oraz do błędnego numeru konta Klienta.

VIII. Gwarancja:

Na zakupiony towar przysługuje gwarancja na pomyłkę w czasie realizacji zamówienia.

IX. Zwrot:

Zgodnie z obowiązującą ustawą Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie w ciagu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas,jeśli  towar nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony.

Zwrot gotówki za zakupiony towar następuje bez uwzględnienia kosztów przesyłki i kosztów manipulacyjnych:

  • wymagane jest pisemne oświadczenie Klienta
  • produkt, oświadczenie oraz paragon należy odesłać na adres firmy:

FIRMA HANDLOWA MIRAŻ

MACIEJ GŁOWACKI

45-027 OPOLE

ul.OSMAŃCZYKA 13

  • zwrot kwoty odbędzie się za pośrednictwem banku na konto Klienta
  • podstawą do rozpatrzenia jest paragon lub faktura 
  • wszelkie przesyłki za pobraniem wysyłane na koszt F.H. Miraż, właściciela sklepu internetowego sztuka-afryki.pl  nie będą odbierane.   

X. Ceny przesyłek:                              

  • według aktualnego cennika Poczty Polskiej.